Sonntag, 5. Mai 2013

Giveaway # 1


So, Ihr Lieben, nun ist es soweit! Im vorletzten Post hatte ich es ja schon angedeutet. Nach knapp 10 Monaten hat mein kleiner Blog tatsächlich schon die 100-Leser-Marke erreicht, und so gibt es nun das erste Giveaway :-). Ich möchte mich ganz herzlich bei Euch bedanken: Für's Lesen und Kommentieren, einfach für Euer Interesse an den Kleinigkeiten, die ich aus meiner Welt so ins Blogland werfe. Es ist toll, wieviel nette Menschen ich in der kurzen Zeit kennenlernen durfte, und ich freue mich über jedes noch so kleine Feedback und jede nette Unterhaltung!! Schreibt weiter so fleißig, es ist einfach wunderbar und bedeutet mir sehr viel :-)). Ich werd auch weiterhin gerne jeden einzelnen Kommentar beantworten! Nun aber ein Blick auf das, was euch erwartet. Es gibt zwei Geschenke:
Well, lovelies, the time has come! In my second to last post I foretold it already. After nearly 10 months my little blog actually has already reached the 100-followers-mark, and so here's the first giveaway now :-). Thank you very much for reading and commenting, just for your interest in the little things I throw from my world into blogland. It's great how many nice people I got to know in this short period of time, and I'm pleased about every feedback, howsoever small, and every nice conversation!! Keep on writing, it's just wonderful and means a lot to me :-)). I'll gladly answer further on every single comment! But now let's have a look at what's waiting for you. There are two gifts:

Geschenk # 1: Ein Daisy Granny Mug Rug, plus eine passende Brosche und Halskette
Gift # 1: A Daisy Granny Mug Rug, plus a matching brooch and necklace




Geschenk # 2: Eine Granny-Girlande mit Blümchen
Gift # 2: A granny bunting with little flowers




Hinterlaßt einfach einen Kommentar, ob Ihr lieber # 1 oder # 2 gewinnen möchtet :-).
Just leave a comment telling me if you'd prefer to win # 1 or # 2 :-).

Über neue Follower würde ich mich natürlich sehr freuen! Es ist aber keine Bedingung für die Teilnahme. Ich habe vorübergehend die anonyme Kommentarfunktion wieder angeschaltet, damit auch "stille Leser" mitmachen können :-).
Naturally I'd be very pleased about new followers! But it's no condition for taking part. I've temporarily activated the option for anonymous comments again so that also "silent readers" are able to participate :-).

Das kleine Giveaway-Bildchen könnt Ihr gerne für Eure Sidebar mitnehmen :-).
You're welcome to take the little giveaway-picture for your sidebar :-).


Vielen Dank für's Lesen und Mitmachen!! Es ist Zeit bis einschließlich 25. Mai. 
Am Sonntag, 26. Mai ziehe ich die Gewinner :-).
Many thanks for reading and participating!! It's time up to and including May, 25. 
On Sunday, May, 26 I will pick the winners ::-).



P.S.: Die Anleitungen zu den gezeigten Dingen sind hier zu finden:
P.S.: The pattern for the shown things are here to find:
- Daisy Granny Mug Rug (the center flower is also used for the brooch, just sew a safety pin on the back)
- little flowers for necklace and bunting


Kommentare:

Nicole Maakselsenmeer hat gesagt…

Woehoe, wieder Glückwünsche Nata! was für ein schönes give away. Ich wähle die Fahnen, Party jeden Tag! Ich mache Werbung auf meinem Blog für Dich!

Muscetta hat gesagt…

The gift are very beautiful, I'd like to win the #1, Who knows.... Thank yiou for the contest. Ciao. Tina

Alessandra hat gesagt…

Congratulations again Nata!!!
Your blog is a lovely place to visit, you know!
I really love the giveaway #1!!!
thank you, xxxx Ale

Preeti hat gesagt…

Thank you for the giveaway, Nata! I am interested in #1:)

Chel C hat gesagt…

Love the giveaway! The bunting would be gorgeous in my kitchen!! Take care. Chel x

Marjo hat gesagt…

Wowww I Like the second gift at most , it will be a gift for my first grandchild, will be born in September....I like it for the babyroom so much ...

I ask a question about one of the scarf, did you read it ??

Love
Marjo

Babajeza hat gesagt…

Gratulation zum 100sten. Auf dass 100 weitere folgen. :-) Mir gefällt Preis 1 sehr gut.

Ria Vos-Tiemissen hat gesagt…

Congratulations Nata,
I love your blog and give away #1.

Greets Ria

Weaver Birdie hat gesagt…

congratulations Nata! Conversations with you always give a warm feeling.
But I cannot decide on the two options, they both are beautiful! :)

Hilde hat gesagt…

Congratulations on your 100 first followers, Nata :)
Such a lovely giveaway, I would love to join in for prize #2.

Minimoek hat gesagt…

Hey Nata, thanks for being my follower and I become your follower to. Love your blog and your give-away, I go for the bunting it's so cute, greetings Linda

Minimoek hat gesagt…

Hi Nata, I become your follower to and love your blog and give-away. I go for the cute bunting for my first grandchild,to be born in june,greetings Linda.

Elisabeth hat gesagt…

What lovely giveaway gifts! I really like number 2 - that bunting is so cute :)

Lucia hat gesagt…

Hallo Nata!

Vielen Dank für Deine lieben Kommentare. Ich freu mich, dass Du der Crochet Family beigetreten bist! <3 Deine Häkelgewinne gefallen mir sehr, muss ich gleich mal auf FB teilen. Ich hüpf aber nicht mit in den Lostopf, damit die Nicht-Häklerinnen eine größere Chance haben. <3 Werd mir gleich mal die Links zu den Häkelanleitungen anschauen :)

Liebe Grüße,
Lucia

sweetpea family hat gesagt…

I think your give always look beautiful I would love either but if I had to choose I would choose the blue cup mat
Congratulations on reaching 100 I still have a few to go x

Muts en meer...haken hat gesagt…

Wat leuk ik doe graag mee en zal een linkje plaatsen op mijn blog, ik vind de granny erg mooi!
Tineke

Jitu=) hat gesagt…

Viel Spaß mit Bloggen. Dein Blog ist wirklich sehr schön.
J.=)

TACIStudio hat gesagt…

Hi there Nata, thank you so much for stopping by and becoming a follower to my blog. I, so glad I found you and your lovely log. I'm now your newest follower :)

TACIStudio hat gesagt…

I would love to be included on your giveaway for the 1st prize. The blue cup mat ( coaster). Thank you !

marianna hat gesagt…

Just found your blog - it's lovely .... off to have a better look around. If I was lucky I would be delighted to win #2. Very best wishes.