Sonntag, 20. Januar 2013

Lucky - I won my first giveaway!

Letzthin verloste die liebe Ria von Handmade by Het Voske schönes Fransengarn in einem eisigen Blau/Weiß-Mix als Giveaway. Und stellt Euch vor, ich hab tatsächlich drei Knäule gewonnen! Ich hab mich so gefreut, das war das erste Mal, daß ich bei einem Giveaway Glück hatte. Toll :-). Inzwischen ist das Garn wohlbehalten angekommen. Höchstwahrscheinlich weiß ich auch schon, was ich draus mache ;-).
Lately dear Ria from Handmade by Het Voske raffled nice fringed yarn in an icy blue/white mix as giveaway. Guess what? I actually won 3 skeins!! I was so happy, it's the first time that I striked lucky in a giveaway. Wonderful :-). Meanwhile the yarn has arrived safely. Most likely I know already what to make with it ;-). 


Außerdem enthielt das Päckchen noch eine weitere tolle Überraschung: Eine süße Karte mit ganz lieben Worten. Guckt mal, ist die nicht herrlich retro? Ich mag diesen Stil total. Außerdem sammele ich zufällig Postkarten. Toll!!
Besides the package contained also another amazing surprise: A sweet postcard with nice words. Look, isn't it wonderfully retro? I really like this style. In addition, I coincidentally collect postcards. Great!!


Vielen vielen Dank, liebe Ria :-))  ~  Many many thanks, dear Ria :-))

Wo ich gerade dabei bin: Bei mir gibt's auch bald ein Giveaway!. Entweder wenn mein Blog 100 Follower hat, oder schon früher, mal sehen ;-). Im Moment bin ich jedenfalls in der Planung :-).
While I'm at it: I will offer a giveaway soon as well! Either when my blog has 100 followers, or earlier, we'll see ;-). At the moment I'm planning :-).


Kommentare:

Ria Vos-Tiemissen hat gesagt…

Have fun with it.
I am very curious what you are going to create.

Greetings Ria

Natas Nest hat gesagt…

Hi Ria! I think it will need a little time, at the moment I have already three ideas and can't decide ;-). But I surely will show the result on my blog then :-). Have a nice day!!