Sonntag, 9. Dezember 2012

Short Hello!

Unglaublich, es ist doch tatsächlich schon 1 Woche vergangen seit meinem letzten Eintrag! Vor Weihnachten fliegt die Zeit geradezu. Ich freu mich ganz doll über all Eure netten Kommentare, vielen herzlichen Dank dafür! Bald werde ich sicher auch wieder dazu kommen, jeden einzeln zu beantworten. Geht es Euch auch manchmal so, daß Ihr viel zu zeigen und zu schreiben hättet, aber einfach nicht dazu kommt? Und es wird auch höchste Zeit, daß ich wieder ein paar gemütliche Stündchen im Blogland verbringe, um zu schauen, was es bei Euch schönes Neues gibt! Doch heute ist erstmal das Schreiben von Weihnachtspost angesagt, und später ein gemütlicher Filmnachmittag mit meinen Männern. Zum Schluß noch ein ganz süßes Foto für Euch, was ich auf www.dreamies.de gefunden habe:
Unbelievable, really 1 week is already gone since my last posting! Time is running by so quickly before Christmas. I'm very pleased about all your kind comments, many thanks from the heart! Surely I will manage seperate answers again soon. Is it the same to you, that you had much to show and write but just don't get the time therefor? And it's also high time to spend some snugly hours in blogland again to look for your nices news! But today I first have to write some Christmas post and later on I'll have a cozy movie afternoon with my men. Finally just a very cute photo for you, found at www.dreamies.de:



Habt einen schönen 2. Advent, Ihr Lieben, bis bald!!
Have a wonderful second Sunday of Advent, my lovelies, see you soon!



Kommentare:

Weaver Birdie hat gesagt…

Thats understandable! This is the busiest time of the year. Enjoy with your family! We all will be here only, when you return, to the blogland. And thank you for sharing this cute pic!
Take care
Shikha

Weaver Birdie hat gesagt…

Thats understandable! This is the busiest time of the year. Enjoy with your family! We all will be here only, when you return, to the blogland. And thank you for sharing this cute pic!
Take care
Shikha

Hindustanka hat gesagt…

Agree with Shikha, this time is always busy but I guess it's pleasant at the same time. I do have several projects to share with my blog friends, but don't have time to take pics and post.
The picture is cute, I like squirrels. :)
Have a great day,
Anna.