Sonntag, 28. Oktober 2012

Sunday Sayings


Hallo Ihr Lieben! Wie es scheint, kommt der Winter früh dieses Jahr. Vor ein paar Tagen war es das erste Mal für diese Saison, daß die Luft richtig nach Winter roch. Und tatsächlich, gestern hatten wir den ganzen Morgen Schneeregen, richtig dicke fette Flocken im Regen. Und es ist kaalt, brrrr!
Hello lovelies! It seems that winter's coming early this year. Some days ago it was the first time this season that the air really smelled of winter. And as it happens, yesterday we had sleet the whole morning, big fat rain & snow. And it's coold, brrrr!

Da muß ich doch unbedingt ein bißchen Farbe ins Spiel bringen ;-). Vor kurzem ging unser Salzstreuer kaputt und als Männe meinte, er brächte einen neuen mit wenn er in die Stadt ginge, meinte ich so aus Scherz "Oh ja, ich hätt gern einen in Pink!" Aber nichts mit Scherz... er brachte tatsächlich ein Set in Pink :-)). Sind sie nicht süß? Irgendwie orientalisch. Ich liebe sie ;-)
So I really have to add a little color to the world ;-). Recently our saltcellar broke to pieces and when hubby said he wanted to buy a new one when he goes to the city, I said joky "Oh yes, I'd like to have one in pink!". But no joke... he really brought a set in pink :-)). Aren't they sweet? Somehow oriental. I love them ;-)



Inzwischen gibt es schon 4 neue Follower, wow! Ich freu mich so :-)). Es sind Emma von The Log Cabin, Natalie B. von Marigold's Loft, Tracy Joyner von Crochet Happy und Chris von Chris in de haak!
Meanwhile there are already 4 new followers, wow! I'm so happy :-)). There are Emma from The Log Cabin, Natalie B. from Marigold's Loft, tracy Joyner from Crochet Happy and Chris from Chris in de haak!

♥ Happy Sunday to you all ♥


Kommentare:

Alessandra hat gesagt…

Beautiful hot pink saltcellars!!!
xxxx Alessandra

Hindustanka hat gesagt…

ohh... I miss winter so much! Would love to smell that frosty air...we also have colder days here in India, but obviously, no snow and its like +25 in day time :)hehe
welcoming new followers! Anna

Natas Nest hat gesagt…

Yes ;-). Funny: Nearly all of my life I didn't like rose and pink, but for the last few years I like them all the more :o)

Natas Nest hat gesagt…

You don't have winter and miss it, and we have/get winter and often don't like it. Isn't it the same with so many things in life? Often we only learn to appreciate something when we don't have it anymore. So maybe I should not nag too much about winter... Every season has a beautiful side ;-)